انفجار آیفون ۶ پلاس در جیب شلوار یک دانشجوی آمریکایی!

انفجار تعداد زیادی از دیوایس‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ در یک ماه گذشته، تیتر اصلی اکثر خبرگزاری‌های دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده بود و در نهایت نیز منجر به اجرای طرح جمع‌آوری آنها از سطح بازار شد. حالا به نظر می‌رسد که اتفاق تقریبا مشابهی (اما این بار با شدت و گستردگی بسیار محدودتر) در حال رخ دادن برای محصولات اپل است و این آیفون‌ها هستند که قربانی انفجارات بعدی می‌شوند  .

بعد از گزارش آتش‌سوزی یک آیفون ۷ در راه ارسال برای خریدار مورد نظر، حالا خبر رسیده است که انفجار آیفون ۶ پلاس در یک کالج حادثه‌ساز شده است. گویا این آیفون که در جیب عقب شلوار یک دانشجو در کالج برلینگتون کاونتی  (Burlington County) شهر نیوجرسی آمریکا قرار داشته است، آتش گرفته و بعد از سوزاندن شلوار این دانشجو، خود دیوایس نیز کاملا تخریب شده است  !

دارین لاواتی  (Darin Hlavaty) نام این دانشجوست و گویا انفجار آیفون ۶ پلاس او در حالتی کاملا عادی و بدون هیچ عامل خارجی انجام شده است. تنها چند دقیقه بعد از این که او وارد کلاس می‌شود و در جای خود می‌نشیند، آیفون او شروع به دود کردن می‌کند و آتش می‌گیرد. اینکه انفجار آیفون ۶ پلاس او بدون وجود هیچ عامل خارجی نظیر اتصال دیوایس به شارژر و یا ضربه رخ داده است، اتفاق عجیبی است و ربکا بوک بایندر  (Rebecca Bookbinder) که از دوستان اوست، درباره‌ی این حادثه توضیح می‌دهد.


منبع:گجت نیوز